Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Przechodząc koło sklepu postanowiłam do niego wejść i kupić sobie coś słodkiego oraz jakiś napój. W piątkowe przedpołudnie sklep był prawie pusty Jego ilościowe zatowarowanie nie budziło zastrzeżeń, ale co do jakości niektórych produktów i do ich chociażby wizualnej prezentacji już tak. Np. w lodówce z lodami były zmaltretowane sandwiches Maxibon firmy Nestle sprawiające wrażenie wcześniej rozmrożonych i/lub zgniecionych więc z nich zrezygnowałam(…..) To co jednak najbardziej mnie zdziwiło, a w jeszcze większym stopniu zaniepokoiło to sposób potwierdzenia płatności przy użyciu karty. Pani po przejechaniu nią w terminalu i wprowadzeniu kwoty do zapłaty oddała mi ją z powrotem, a po chwili podała mi wydruk do podpisania, a gdy już to zrobiłam pracownik nie sprawdził jego zgodności z tym widniejącym na karcie. Tak jak napisałam taki sposób działania jest wysoce nie profesjonalny ponieważ obowiązkiem sprzedawcy jest po pierwsze w tym przypadku oddanie karty klientowi po jego potwierdzeniu rachunku, a przedtem potwierdzenie podpisu.Za taką postawę i złą znajomość procedur ogromny minus i dla kasjera i dla kierownictwa sklepu który odpowiada za odpowiednie przeszkolenie personelu.