Opinia użytkownika: Magdalena_547
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kontaktu z infolinią firmy PZU. W wyniku zderzenia z sarną na moim pojeździe zaistniała szkoda, którą jako płatnik autocasco zgłosiłam ubezpieczycielowi.Wybrałam numer infolinii i pewna, że będę musiała długo czekać usiadłam wygodnie w fotelu.Spotkała mnie jednak miła niespodzianka, ponieważ bardzo szybko uzyskałam połączenie (w innych firmach trzeba bardzo długo czekać). Pani obsługująca przedstawiła się i zapytała w czym może pomóc. Po wyjaśnieniu o co chodzi, sprawnie przyjęła zgłoszenie i rzeczowo odpowiadała na zadawane pytania, rozwiewając moje wątpliwości.Na koniec ustaliła wizytę pana orzekającego szkodę, poinformowała jakie dokumenty należy przygotować i życząc sobie miłego dnia zakończyłyśmy rozmowę.Po dwóch dniach dostałam również listowną informację z wszystkimi wskazówkami, a za kolejne dwa dni zjawił się przedstawiciel tej firmy i ocenił szkodę na moim pojeździe. Pieniądze też szybko wpłynęły na moje konto w związku z czym mogłam naprawić samochód. Myślałam, że cała procedura będzie dłuższa i bardziej skomplikowana, ale pomyliłam się i jestem pozytywnie zaskoczona kontaktem z osobami z tej firmy jak również szybką i sprawną obsługą.