Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: morele.net
Treść opinii: Szukałem pewnego kina domowego, które ciężko dostępne jest w Polsce. Na stronach morele.net sprzęt był dostępny i w całkiem atrakcyjnej cenie. W środę wieczorem złożone zamówienie, w czwartek rano mail, że zamówienie przyjęto do realizacji. Skontaktowałem się mailowo z obsługą sklepu z pytaniem kiedy jest możliwa realizacja zamówienia i z prośbą o możliwie szybką wysyłkę. W ciągu kilkunastu minut otrzymałem odpowiedź, że są problemy z dostępnością sprzętu, ale postarają się jak najszybciej zrealizować zamówienie. W piątek otrzymuję maila, że sprzęt zdobyty, wysyłają bezpośrednio z innego punktu niż ten, który mnie obsługuje, z pominięciem systemu sprzedaży, który wyświetla stan zamówienia - by było jeszcze szybciej. W poniedziałek sprzęt już był u mnie. Jestem ogromnie i pozytywnie zaskoczony, na pewno wrócę do tego sklepu i będę polecał go innym. Jedyny minus to doliczanie prowizji, gdy płaci się kartą.