Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W związku z tym, że polecenie zapłaty z mojego konta nie mogło być zrealizowane, udałem się do placówki banku, aby zapytać jak to się dalej powinno odbyć. Pracownik działu obsługi klienta powiedział mi, że to polecenie nie będzie wznawiane automatycznie i powinienem sam wykonać przelew. Uczyniłem tak, jak polecił mi pracownik banku. W poniedziałek zobaczyłem, że narosła mi prowizja w wysokości odpowiadającej powiadomieniu o niewykonaniu polecenia zapłaty. Po kilku dniach pocztą przyszło owo powiadomienie. Ponownie udałem się do banku i wyjaśniałem sprawę. Pracownik (inny niż poprzednio) poinformował mnie, że polecenie zakłady jest ponawiane w przeciągu 5 dni roboczych. Polecił też napisanie odwołania i poproszenie o zwrot niesłusznie naliczonej prowizji.