Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: jestem wieloletnim klientem tego Banku, nigdy nie wyszłam zadowolona z jakości obsługi. Wygląd Banku jest schludny, ogromnym jego minusem jest brak parkingu oraz tylko jeden bankomat w całym mieści, który w weekendy bywa bardzo często nieczynny. Chcąc dostać się do kasy banku, należy wysiedzieć swoje w dłuugiej kolejce, powodem takiej kolejki najczęściej jest uruchomiona tylko jedna maksymalnie dwie kasy. Chcąc dokonać zmian w rachunku bądź zrealizować przelew z rachunku należy czekać przy innym dziale w którym, bardzo często nikogo nie ma, dlatego również należy swoje odczekać! ogólnie panuje dość duży chaos wśród personelu. Na pierwszym piętrze baku znajduje się obsługa prywatna klientów banku, księgowość oraz pokój dyrektora. W tych pomieszczeniach obsługa dokonywana jest wzorowo.