Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: W dniu dzisiejszym zalogowałem się na stronę Citi Banku w celu sprawdzenia stanu na koncie. Po sprawdzeniu stanu zorientowałem się, że została pobrana opłata za kartę debetową. Do dnia dzisiejszego takich opłat nie było. W związku z powyższym zadzwoniłem na infolinię do doradcy. Po połączeniu się z doradcą, zapytałem się skąd się wzięła taka opłata. Doradca poinformował, że ta opłata jest od września a taką informację dostałem w liście. Oczywiście takiego listu ja nie otrzymałem. Ponadto doradca poinformował, że taka informacja istnieje także na stronie www banku. Jednakże aby to znaleść to trzeba poszukać dokładnie zakładki gdzie są opłaty a także moim zdaniem bank powinien oprócz wysłania listem informacji zamieścić taką informację o planowanych zmianach na głównej stronie banku lub też na stronie, gdzie klienci się logują. Przecież wg mnie jest to śiwadome wyciąganie pieniędzy od klientów. Jeżeli klient chce zmienić rodzai konta to także za to trzeba płacić. W związku z powyższym należy chyba pomyślić o zmianie banku. Takie podejście, jakie teraz ten bank oferuje zmusza klienta to podjęcia takiej decyzji. W ostatnim czasie były także inne zmiany - oprocentowanie lokat, które są wykazane w tabeli opłat ale wcześniej żadnej takiej informacji nie ma.