Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Ponownie otrzymałem telefon od przedstawiciela handlowego firmy Dialog, tego z którym podpisywałem umowę. Pan bardzo przeprosił, że nie wiedział wtedy, że najpierw musi zostać podpisana cesja, następnie po 30 dniach powinna być podpisana umowa na świadczenie usług certyfikacyjnych. Pan zaproponował, że jeszcze raz przyjedzie i podpiszemy jeszcze raz umowę na internet. Podziękowałem Panu za rozmowę. Z informacji, które otrzymałem wcześniej od konsultantów Dialogu wynikało, że handlowiec nie pracuje już dla nich. Zadzwoniłem na infolinię Dialogu i po połączeniu z konsultantem, zapytałem się, czy istnieje możliwość odtworzenia wcześniej przeprowadzonych rozmów z konsultantami. Konsultant odpowiedział, że istnieje taka możliwość, ale musiałbym osobiście zgłosić się do siedziby Dialogu. Na pytanie gdzie, Pani odpowiedziała że we Wrocławiu. Ponieważ mieszkam w Łodzi, stwierdziłem, że jest to trochę za daleko. Zapytałem się, co mam zrobić, ponieważ mijają dwa miesiące od podpisania umowy na internet, a w dalszym ciągu nie mam od nich żadnej informacji oficjalnej, żadnego wyjaśnienia, dlaczego internet nie został podłączony. Konsultant odpowiedział, że nie ma możliwości przyjęcia zgłoszenia telefonicznie, że mogę to zrobić albo w POK w Łodzi, albo listownie, nie ma możliwości przesłania np. faksu z reklamacją. Podziękowałem za rozmowę i postanowiłem udać się po POK w Łodzi.