Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Otrzymałem telefon z Punktu Obsługi Klienta z informacją o umowie na internet. Pan poinformował mnie, że umowa podpisana miesiąc temu nie weszła w życie, ponieważ powinna zostać podpisana po 30 dniach od zrobienia cesji na danym numerze telefonu. Ponieważ cesja oraz umowa na internet została podpisana w tym samym czasie, Dialog nie może uruchomić usługi na internet. Musielibyśmy podpisać nową umowę na usługi internetowe i wtedy wszystko będzie w porządku. Zirytowałem się trochę i poprosiłem o wyjaśnienie, dlaczego przedstawiciele są źle przeszkoleni i wprowadzają ludzi w błąd, podpisałem raz umowę, Dialog ma na uruchomienie usługi 30 dni, jak do tej pory nikt sam się ze mną nie skontaktował. Pan odpowiedział mi, że przedstawiciel, który podpisywał ze mną umowę, u mnie w domu, nie dostarczył umowy, że już nie pracuje dla Dialogu, dlatego dopiero po mojej interwencji otrzymałem negatywną odpowiedź. Ponieważ zależało mi na podłączeniu internetu, poprosiłem, czy moglibyśmy przyśpieszyć uruchomienie internetu na mojej linii tp., czy może od razu ktoś mógłby przyjechać z modemem, żebym dwa razy nie musiał czekać. Konsultant poinformował mnie, że niestety, standardowo od podpisania umowy, jest 30 dni na podłączenie usługi. Podziękowałem za informację i poinformowałem, że muszę się jeszcze zastanowić, czy będę korzystał z usług dialogu.