Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Dnia 27/04/2009 udałem się do punktu obsługi klienta Dialog, ponieważ minęły 3 tygodnie od podpisania umowy a nie otrzymałem przyjechał do mnie żaden kurier z zestawem podłączeniowym do internetu. Po wejściu do środka, musiałem czekać na obsługę konsultanta, pomimo że Pan nikogo nie obsługiwał nie zajął się od razu obsługą. Pan po około 4 minutach poprosił mnie do swojego stanowiska. Po podaniu danych identyfikacyjnych Pan stwierdził, że w systemie widzi żadnej umowy na internet. Ponieważ miałem umowę na świadczenie usług internetowych, którą podpisałem 3 tygodnie wcześniej, udostępniłem ją Panu. Pan pozwolił sobie ją skserować oraz poinformował mnie, że oddzwoni, jak tylko coś będzie wiedział. Nie spodobało mi się, że musiałem czekać na obsługę aż tyle czasu, pomimo, że pracownik nikogo nie obsługiwał, po drugie umowa była podpisana 3 tygodnie wcześniej a w systemie nie było żadnej informacji na ten temat. Pan podziękował za wizytę oraz poinformował, że skontaktuje się ze mną.