Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Dziś wybrałam się do banku by sprawdzić ofertę kredytów hipotecznych. W placówce panował porządek. Ponieważ bank jest dość wąskim i długim pomieszczeniem minusem jest ustawienie stanowisk doradców ponieważ trzeba przejść przez cały bank by zobaczyć czy któryś doradca jest wolny czy też ma klienta. Kiedy weszłam do banku było kilku klientów do obsługi kasowej oraz jeden doradca który także obsługiwał klienta. Niestety nawet gdybym nie chciała to i tak nie dało się nie słyszeć o czym rozmawiali. Po chwili podszedł do mnie doradca i zaprosił do stanowiska. Udzielił mi wszystkich odpowiedzi na moje pytania, wydrukował do porównania symulacje kredytu w różnych wariantach oraz zaprosił pod koniec miesiąca ponieważ mają mieć jakąś nową ofertę. Ogólnie oceniam bank bardzo dobrze. Pracownicy schludnie ubrani, mieli przypięte identyfikatory. Elementem do którego mogłabym się przyczepić to fakt że podczas rozmowy z klientem odbierali telefon stacjonarny.