Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dnia 03. 09.2009 udałam się do sklepu w celu odebrania sprzętu który ponad miesiąc wcześniej reklamowałam. Była to moja kolejna wizyta która utwierdziła mnie w przekonaniu, że jakość obsługi w tym sklepie jest na niskim poziomie. Po wejściu do sklepu nikt nie zwrócił na mnie uwag, nie zapytał w czym może pomóc. Obsługa sprawia wrażenie że klienci im przeszkadzają. Sama musiałam odszukać pracownika który mógłby mi pomóc w mojej sprawie. Był to mężczyzna w średnim wieku, odróżniał się od reszty personelu ponieważ nie był ubrany w ich firmowe żółte koszulki. Przede mną stało jeszcze dwóch klientów więc musiałam poczekać kilka minut. Po sprawdzeniu nr reklamacji pan udał się na zaplecze po mój sprzęt. Później niemiłym tonem stwierdził, że nie mogli się ze mną skontaktować telefonicznie (faktycznie telefonowali do mnie parę dni wcześniej ale kilka minut przed 21, była to ich jedyna próba skontaktowania się ze mną). Wygląd sklepu bez zarzutu, towar poukładany grupami - nie ma problemu by znaleźć jakiś produkt.