Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Po wejściu do salonu rozejrzałem się i zauważyłem troje konsultantów. Dwóch mężczyzn i jedną kobietę. Jeden z mężczyzn i kobieta byli zajęci obsługą klientów. Wziąłem do ręki ulotkę ze ściany i przeglądając ją zainteresowałem się telefonami z gabloty. Po około 3 minutach, konsultant stojąc zaprosił mnie do biurka pytając w czym może pomóc, po udzielonej przeze mnie krótkiej odpowiedzi wyrażającej zainteresowania ofertą wskazał mi miejsce do siedzenia. Rozpoczęła się rozmowa handlowa. Poinformowałem sprzedawcę, że jestem zainteresowany przeniesieniem numeru komórkowego z obcej sieci do sieci PLUS. Po czym padło tylko jedno pytanie o koszty jakie w tej chwili ponoszę płacąc rachunki. Bazując tylko na jednej udzielonej przeze mnie odpowiedzi konsultant starał się dobrać ofertę. Nie pytał o nic więcej, nic nie notował. Sam musiałem pytać o rzeczy, które chciałbym mieć w ofercie. Moje potrzeby jako konsumenta nie zostały do końca zbadane. Sama prezentacja oferty odbywała się dosyć chaotycznie, sprzedawca przedstawił mi do wyboru 2 oferty cenowe plus szereg usług z jakich mogę skorzystać. Nie starał mi się pokazać żadnych korzyści dla mnie, bo w sumie nie mógł ich określić nie znając moich potrzeb jako konsument. Przy prezentacji posługiwał się ulotką w której zaznaczał proponowany abonament, ceny minut, smsów i dodatkowych usług. Po moich lekkich sugestiach konsultant dobrał w końcu odpowiednia ofertę do moich potrzeb. Zaprezentował mi jeden telefon, pytał czy ma go uruchomić, chciał zaprezentować kolejny model, jednak odmówiłem zważywszy na to, że to był już znany mi model. Na pytania, które zadawałem konsultant odpowiadał rzeczowo i z przekonaniem, co prawda posługiwał się regulaminami czytanymi z monitora komputera jednak nie podważało to jego wiarygodności czy kompetencji. Odniosłem wrażenie, że koleżanka siedząca na stanowisku obok była bardzo przejęta jego obsługą i podpowiadała mu pewne rzeczy. Konsultant jakoś niespecjalnie zachęcał do kupna telefonu i podpisania umowy. Z dodatkowych usług pod koniec rozmowy zaproponował mi dostęp do mobilnego internetu iPlus, przedstawiając ofertę zakreślał wszystko w ulotce. Starał się pokazać zalety jakie płyną z podpisania umowy na telefon komórkowy włącznie z umową internetu mobilnego. Pytając o szczegółowe informacje odnośnie procedury przeniesienia numeru nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi, dało się wyczuć, że konsultant nie jest do końca zorientowany w temacie. Świetnie natomiast był zorientowany w ofercie, którą mi przedstawiał, na każde pytanie uzyskiwałem wyczerpującą odpowiedź. Na koniec rozmowy otrzymałem ulotki na których miałem przedstawianą ofertę, do tego cennik telefonów i wizytówkę sklepu. Sprzedawca pożegnał mnie stojąc, nie zaprosił do ponownej wizyty. Rozmowa trwałą około 20 - 25 minut. Konsultant był ubrany elegancko (spodnie w kant, koszula, krawat), przypuszczam, że zgodnie z obowiązującym standardem w firmie. Posiadał czytelny identyfikator, mogłem bez problemu zapamiętać imię i nazwisko. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny był to wysoki mężczyzna około 175 - 180cm wzrostu, szczupły, brunet z lekkimi zakolami, włosy krótkie. Bródka przycięta na kształt pionowego paska przez środek podbródka. Salon prezentował się czysto i przyjemnie, panował spokój, nic nie przeszkadzało w rozmowie. Nie zauważyłem braków ulotek w stojakach lub telefonów na ekspozycji. W salonie cały czas przebywało łącznie ze mną około 4-5 klientów. Moje odczucia jako klienta: Gdyby konsultant zadał więcej pytań i bardziej się przyłożył do dobrania odpowiedniej oferty dla mnie to byłbym bardzo zadowolony. Nie mniej jednak po dłuższej rozmowie i pokazaniu przeze mnie na czym mi zależy w ofercie konsultant trafił w sedno sprawy. Sam wykonywałem podsumowanie oferty by się przekonać czy wszystko dobrze zrozumiałem. Gdybym miał zamiar kupić telefon to umowę bym podpisał.