Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Wybrałam się na stoisko agd/rtv, aby wybrać tani telefon komórkowy dla mamy. Podeszłam do Pana który był w tym momencie zajęty przywieszaniem folderów, aby pomógł mi w wyborze. Pan ten powiedział, że gdy tylko to powiesi to do mnie podejdzie. Zajęło mu to 5 min. W tym czasie rozejrzałam się wśród dostępnych modeli. Gdy podszedł, nie był już tak pomocny jak oczekiwałam, tj: nie udzielił mi informacji o poszczególnych telefonach, bo jak to określił - nie ma kartki. wybrałam więc model Nokia i zapytałam czy jest bez simlocka, na co Pan sprzedawca powiedział że "chyba nie ma". Podeszłam do kasy a tam oczywiście nikogo nie było. Pan który mnie obsługiwał zawołał koleżankę z kasy, który nie była sympatyczna. Pani Agnieszka, jak odczytałam, nie sprawdziła telefonu, tylko włączyła go i wyłączyła. Poprosiła o zapłatę i tyle. W domu telefon okazał się niesprawny: nie czytał karty SIM z Plusa i Orange, bo jak się okazało miał simlocka na Erę. Nie wyświetlało się MENU, tylko Demo i był w języku angielskim. Więc pojechałam znów do Auchan i zwróciłam telefon co okazało się milszym wydarzeniem niż jego zakup.