Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: W sklepie Go Sport chciałam zapoznać się z ofertą rowerów treckingowych. Gdy przebywałam w dziale rowerów i oglądałam sprzęt, sprzedawca się mną nie zainteresował ani nie nawiązał kontaktu. Opierał się o rowery i udawał że żadnych klientów nie widzi. Dopiero gdy zaczęłam się pokazowo rozglądać po sklepie i nawiązałam z nim kontakt wzrokowy, podszedł do mnie i spytał:"Czy w czymś mogę pomóc?". Powiedziałam sprzedawcy czego poszukuję, zaprezentował mi tylko jeden rower i poinformował, że w tej chwili nie mają dużego wyboru w ofercie, że większy będzie dopiero na wiosnę. Sprzedawca nie ciągnął ze mną rozmowy, nie zadawał żadnych pytań - o wszystko ja musiałam się jego pytać, a on grzecznie odpowiadał (wiedzę posiadał). W ich ofercie znalazłam jeszcze jeden rower treckingowy, mimo że pracownik twierdził że jest tylko jeden. Po mojej uwadze, tłumaczył się, że przeoczył ten rower. Mi się raczej wydawało, że pracownik w tym sklepie nie wykazywał w ogóle zainteresowania sprzedażą ani nawiązaniem dobrego kontaktu z klientem. Podziękowałam sprzedawcy za pomoc. powiedziałam że to jest rzeczywiście mały wybór i że muszę się zastanowić oraz pożegnałam się. Pracownik nie używał również formuł grzecznościowych - dzień dobry, do widzenia. W sklepie było czysto, sprzęt był ładnie porozkładany, nie było żadnych kartonów, ani nieułożonych produktów, lub nieposkładanej odzieży. Oświetlenie było dobre.