Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Portugalczycy zaskoczyli mnie jakością obsługi w sklepie ,,Biedronka". Robię tam zakupy średnio raz w tygodniu, i muszę przyznać, że sklep zawiera najpotrzebniejsze produkty, dobrej jakości i w przystępnych cenach. Nie ma tam wielu producentów danego artykułu, ale i produkty wyprodukowane specjalnie dla biedronki są dobre. W zakupach pomagają tam nawet panowie...z ochrony. Wczoraj kupowałem wkłady do używanej przeze mnie maszynki gllette i pan ochroniarz, który przechodził obok i zobaczył mnie oglądającego ów produkt zaoferował się, iż mi go przyniesie z zaplecza (niektóre produkty bowiem w ,,Biedronce" są niedostępne od ręki i ktoś musi je przynieść z zaplecza-to są z reguły produkty tzw. ,,małego AGD oraz RTV". Po chwili pan z ochrony przyniósł mi moje wkłady do maszynki. Ten sklep to nie tylko same plusy. Powinni tam zrobić coś podczas dostaw towaru, bowiem pracownik rozkładający towar po dostawie zajmuje całą ,,alejke" między regałami, gdzie i tak już przestrzeń między nimi jest mała i wąska. Druga sprawa to taka, że pracownicy powinni bardziej zwracać uwagę na ilość klientów w sklepie a tym samym, przy kasie. Bywa tak, że jest ogromna rzesza ludzi przy jednej kasie, a w dwóch kasach obok nie ma pracowników obsługi klientów, którzy przecież chcą zapłacić za zakupiony towar:>Sklep jest ogólnie czysty i wszystko jest ładnie ułożone i uporządkowane. Plus również za to, iż sklep nie wychodzi z założenia, że wszystko to, co jest na wysokości wzroku klienta musi być najdroższe-to cenimy!