Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do oddziału PZU wybrałem się w celu uzyskania informacji na temat ubezpieczenia samochodowego. Kompetencje personelu oceniam bardzo dobrze, gdyż kobieta obsługująca moją osobę pewnie i szczegółowo odpowiadała na wszystkie zadawane przeze mnie pytania. Dodam również, że sama wskazywała szczegóły dotyczące ubezpieczenia w PZU i korzyści za tym idących. Szczególną uwagę kobieta zwróciła na możliwość skorzystania z usługi Assistants po wykupieniu ubezpieczenia AC. Po przedstawieniu oferty ogólnej kobieta wyliczyła mi dokładne opłaty i kwoty, które musiałbym uiścić. Dodała również, że podane wcześniej kwoty mogą być opłacone ratami. To również było zaletą, o której w innych placówkach ubezpieczeniowych nikt nie wspominał. Muszę dodać, iż w niewielu momentach rozmowy z pracownikiem PZU sam pytałem o dodatkowe informacje na temat oferty, a jednocześnie nie odniosłem wrażenia, iż kobieta przedstawia informacje, które potencjalnego interesanta mogłyby zanudzić. Opisując jakość obsługi warto też wspomnieć o prezencji i zachowaniu personelu. Do obu nie mam żadnych zastrzeżeń. Kobieta przez cały czas rozmowy ze mną była uprzejma i sympatycznie się uśmiechała. Wygląd zewnętrzny, ubiór oraz czystość garderoby również oceniam „na piątkę”. To samo mogę powiedzieć o miejscu pracy, które było czyste i zadbane. Nie zauważyłem stert kartek, pism, które w wielu typowych „biurach” można zauważyć. Jedyną mniej przyjemną częścią wizyty w PZU były ceny, za które firma ta oferuje swoje ubezpieczenia. Uważam jednak, iż dla osób, którym zależy na jakości obsługi klienta i pewności, że ich podróż nie zamieni się w koszmar w przypadku awarii, czy też wypadku PZU oferuje bardzo dobrą ofertę i warto poważnie zastanowić się nad wyborem tego ubezpieczyciela.