Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: JA_1

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Niedawno budowałam dom, tak więc miałam okazję poznać wiele sklepów z branży budowlanej na terenie Częstochowy i jej okolic. Najczęściej i najchętniej robiłam zakupy w CASTORAMIE. Przede wszystkim jest tam szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach. Tak więc zaoszczędziłam dzięki temu dużo czasu. Mogłam zaopatrzyć się zarówno w podstawowe artykuły typu cement czy gips, jak i wykończeniowe i dekoracyjne. Kupując swój grzejnik do pokoju dostałam fachową radę od pracownika działu. Bez problemu również, gdy potrzebowałam w nim większą ilość żeberek, miły pan posłużył się fachowym kluczem by mi pomóc. Zajęło mu to zaledwie około 8 minut w dwóch sztukach. Zrobił to więc szybko i sprawnie. Również dobrze doradził wszelkie śrubunki i dodatki.Widać było, że pan znał się na tym. Kupując płytki wewnętrzne ("Dakar"-beż) miałam pecha, gdyż potrzebowałam większą ilość niż mieli w danej chwili na magazynie w tym kolorze. Jednak uprzejmy pracownik dał mi wizytówkę, zaznaczył dokładnie na niej telefon do ich działu oraz poinformował mnie w jakim terminie mogę dzwonić, by upewnić się, że była dostawa. Dzwoniąc tam w późniejszym terminie, grzecznie mnie poinformowano o dostawie potrzebnego mi towaru. Pracowników Castoramy naprawdę trzeba pochwalić. Jest to głównie młoda kadra, firmowo schludnie ubrana, uprzejma wobec klienta. Mimo, że jest tam czasem sporo klientów, pracownicy szybko podchodzą do klienta i grzecznie pytają w czym mogą pomóc. Zauważają każdego. Fachowo doradzają. Nawet gdy oglądałam firanki podszedł do mnie pan, by mi pomóc. Bardzo się starał opowiedzieć mi jak który materiał się układa i jaką najlepiej wybrać taśmę. Był on wówczas tylko na zastępstwie fachowej krawcowej, ale mimo wszystko brawa dla niego (nie do końca się jednak na tym znał...) Oprócz tego są liczne kasy, w których zawsze słyszę "dzień dobry" i "dziękuję". Kasjerki są miłe i szybko obsługują. Gdy miałam w koszyku ciężki worek z gipsem, kasjerka grzecznie poprosiła męża o jego obrócenie, by móc dotrzeć skanerem do kodu. Odbierając faktury również nie tracę dużo czasu. Jeśli tylko utworzy się kolejka, przychodzi któraś z kasjerek do drugiego komputera, by pomóc koleżance. Tak więc wielkie brawa dla personelu i Castoramy. Jestem jej stałą klientką mimo dzielących nas 22 km.