Opinia użytkownika: Anna_1362
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do agencji PZU wybrałam pełna obaw, gdyż był to ostatni dzień do wpłaty należności z tytułu ubezpieczenia, a zbliżała się godzina zamknięcia placówki. Ponieważ siedziba agencji PZU mieści się w pobliżu mojej pracy, najwygodniej dla mnie jest dokonywać wpłat w tej placówce. Czynię to też po trosze z przyzwyczajenia. Ponieważ nie mogłam wcześniej wyjść z pracy, do siedziby PZU weszłam trzy minuty przed planowanym jej zamknięciem. Trochę skrępowana tym faktem, skierowałam się do siedzącej najbliżej drzwi agentki. Pani grzecznie zapytała w jakiej sprawie przyszłam, poprosiła abym usiadła. Wręczyłam otrzymany wcześniej drogą pocztową blankiet. Przeprosiłam za tak późne przyjście. Mimo obaw zostałam obsłużona grzecznie, uprzejmie i bez zbędnego pośpiechu. Wypisywanie potwierdzenia wpłaty trwało ok. 8 minut. W tym czasie zauważyłam, że lokal, który jest siedzibą agencji PZU jest bardzo duży, robi przytłaczające wrażenie. Obok siebie stoją trzy biurka, przy których obsługiwani są interesanci. Załatwiając swoje sprawy, odczuwa się brak prywatności. Wygląd lokalu jest w dysonansie ze stylem obsługiwania interesantów w tej placówce.