Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Krótka piłka – zakup pieczywa. Wzięłam kilka żytnich bułek, cena widoczna na półce - 79 groszy za sztukę. Przy kasie okazało się, że bułki kosztują więcej - 1,29 zł za sztukę. Zwróciłam kasjerce uwagę na rozbieżność. Dowiedziałam się, że ona może przyjąć zapłatę tylko na kwotę, jaka została odczytana przez kasę. Jeżeli mam uwagi, mogę złożyć reklamację w punkcie obsługi klienta. Tak też uczyniłam. W punkcie obsługi pani przyjmująca reklamację okazała się głucha na argumenty, że zgodnie z kodeksem cywilnym sklep ma obowiązek sprzedać towar po takiej cenie, jaka została uwidoczniona na półce. Odmówiła zwrotu różnicy, ściągając jedynie z półki feralną etykietkę z ceną. Świetna metoda na załatwienie problemu – bułka „bezcenna” może zostać „skasowana” przy kasie według dowolnej stawki, a klient na pewno nie będzie miał podstaw do kwestionowania czegokolwiek.