Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Mój pierwszy kontakt z firmą PZU S.A. odbył się w 2008r. i dotyczył dodatkowego ubezpieczenia syna, który wyjechał do Anglii w celach zarobkowych. Zatelefonowałam do oddziału z pytaniem, czy istnieje możliwość ubezpieczenia syna, przebywającego za granicą, oraz czy mogę liczyć na spotkanie z przedstawicielem PZU w moim miejscu pracy. Pracownik poinformował mnie, iż mogę zawrzeć takie ubezpieczenie bez obecności syna. Niezbędne będą tylko jego dane. Uzyskałam również informację, że Agent PZU S.A. zgłosi się do mnie jeszcze tego samego dnia. Poproszona zostałam o podanie telefonu kontaktowego. Podałam imię , nazwisko oraz numer telefonu komórkowego. Po godzinie otrzymałam telefon od Agenta PZU S.A., z którym po krótkiej rozmowie, ustaliłam godzinę i miejsce spotkania. Pani, która przybyła na spotkanie, wzbudziła moje zaufanie swoim wyglądem i zachowaniem. W sposób wyczerpujący udzielała mi informacji dotyczących zasad działania ubezpieczenia oraz korzyści wynikających z takiej formy ubezpieczenia. Odpowiadała na moje pytania , nie używała skomplikowanych, fachowych określeń. Przedstawiła kilka wariantów z wyliczeniem składek za poszczególne opcje ubezpieczenia. Wybrana oferta w pełni spełniała moje oczekiwania. Pani Agent zapoznała mnie również z ważniejszymi informacjami, zawartymi w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Następnie przeszłyśmy do wypełnienia stosownych dokumentów, które podpisałam oraz zapłaciłam należną składkę. Pani Agent wręczając mi teczkę z zawartą umową ubezpieczenia, zostawiła również swoją wizytówkę. Nasze spotkanie trwało około godziny, było bardzo sympatyczne i co najważniejsze, zakończyło się podpisaniem bardzo dobrej umowy ubezpieczenia.