Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Delta Optical
Treść opinii: Odwiedziłam dzisiaj salon firmy Delta Opical w Katowicach z zamiarem kupna mikroskopu stereoskopowego XML IV. Nie byłam pewna jednak czy chcę zakupić akurat ten model, więc poprosiłam sprzedawcę o zademonstrowanie działania jakiegokolwiek mikroskopu. Początek mojej wizyty w tym salonie był trochę niefortunny, ponieważ nie wiedząc, iż pozostali klienci oglądający na uboczu eksponaty sklepowe mają jakieś pytania do sprzedawcy, od razu przystąpiłam do pytania o interesującą rzecz, na co sprzedawca upomniał mnie, że muszę poczekać, ponieważ przede mną są jeszcze inni klienci, których musi obsłużyć. Czekałam więc umilając sobie czas, podobnie jak inni, oglądaniem wystawy. W pewnym momencie jednak wydawało mi się, że jeden z mężczyzn oraz kobieta, którzy nie byli przede mną, są obsługiwani. Poczekałam jednak grzecznie na swoją kolejkę ustawiwszy się czym prędzej za obsługiwanymi klientami. W zasadzie niepotrzebnie, bo okazało się, że nie było w sklepie ani jednego mikroskopu stereoskopowego. Osoba, z którą wcześniej utrzymywałam korespondencję mailową w tej sprawie zapraszała mnie do jednego z salonów Delty, ale ona nie byla z Katowic, a ja nie popatrzyłam na stan podaży w tym konkretnie sklepie, więc mogło zajść nieporozumienie. Sprzedawca twierdził, że osoba, z którą kontaktowałam się mailowo nie przekazywała informacji, że ktoś ma przyjść w/s mikroskopu stereoskopowego, pomimo iż zwykle to robi. Ale to też mnie nie zaskoczyło, ponieważ nie deklarowałam, że będę w tym salonie na 100%. Zaskoczyło mnie natomiast to, że sprzedawca ma mi jakoby za złe, że nie wiem, czego chcę, gdy zadawałam mu pytania odnośnie innych urządzeń (mikroskopu biologicznego, oświetlacza światłowodowego), podczas gdy to, co chciałam naprawdę kupić nie znajdowało się na stanie sklepu... Odniosłam wrażeniem, iż nie traktuje mnie on poważnie, a początkowo nawet ignoruje. No cóż.. Każdy ma swoje sympatie i antypatie, widocznie także sprzedawcy.. Poza tym pan ten był bardzo uprzejmy i nawet pokazał mi inny mikroskop, który chciałam jedynie zobaczyć, aby się upewnić, czy na pewno nie jest to ten, którego potrzebuję. Wobec innych klientów był bardzo uprzejmy i życzliwy, a wręcz niesamowicie i nieprawdopodobnie uprzejmy By nie być więc subiektywnym nie chcę oceniać jakości obsługi i towarów w tym sklepie negatywnie jednak zdecydowałam się zamówić mikroskop u innego dostawcy.