Opinia użytkownika: Sabina_42
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: We wstępie chciałabym zaznaczyć iż cokolwiek napisze poniżej na temat tej firmy - wysoką ocene daję za wolną ale systematyczną poprawę jakości obsługi klienta. Myślę że każdy kto chociaż raz miał do czynienia z tą firmą ze mną się zgodzi. Zdarzenie miało miejsce w marcu...tak więc pare miesięcy temu. Miałam stłuczkę, oczywiście nie z mojej winy. Na miejscu zdarzenia była policja. Następnego dnia wybrałam się do biura PZU aby zgłosić szkodę i uzykać naprawę pojazdu z OC sprawcy kolizji. Pani - bardzo miła - przyjęła moje zgłoszenie, wypełniła trochę formularzy i kazała czekać na decyzję do ustawowych 30 dni. I na tym miła obsługa się zakończyła .Nie będę opisywała szczegółowo przebieg całej tej sprawy, i w jak cyniczny sposób PZU wykorzystuje nieznajomość przepisów przez ewentualnych poszkodowanych. Sprawa zakończyła się dopiero po 3 miesiącach a Towarzystwo miało na to ustawowe 30 dni. Wracając do ogólnej oceny - panie miłe, zadbane, nienagannie ubrane, biuro czyste, budynek wookół zadbany - jednym słowem nie ma czego się czepiać. Gorzej z całą resztą, bo w końcu ludzie nie przychodzą do biura popatrzeć na wygląd tylko przychodzą załatwić konkretną sprawę. A dlaczego dałam wysoką ocenę - przynajmniej w moim uznaniu - ponieważ jeszcze kilka lat temu uzyskanie naprawy samochodu przez poszkodowanego do sumy ubezpieczenia w tym Towarzystwie było rzeczą niemożliwą. A teraz załatwia się to w trzy miesiące. Myślę że za pare lat robiąc takie postępy powinni się zmieścić w ustawowych 30 dniach.