Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kontaktu z infolinią PZU. Interesowało mnie ubezpieczenie samochodu. Kilka razy próbowałam się połączyć z konsultantem ale cały czas miałam komunikat, że wszyscy konsultanci są aktualnie zajęci. W końcu po około 10min czekania przy telefonie, udało mi się połączyć z konsultantką. Wyjaśniłam że dzwonię w sprawie ubezpieczenia OC. Spodziewałam się że telefonistka przejmie inicjatywę ale po chwili czekania na pytanie z jej strony, sama zapytałam jakich potrzebuje informacji. Wypytała mnie o kilka szczegółów dotyczących samochodu. Była miła i uprzejma jednak jej sposób prowadzenia rozmowy nie był specjalnie zachęcający. Po kilku pytaniach podała mi kwoty, przy okazji zaproponowała usługę NW. Dopytałam ją jeszcze o AC. Przedstawiła mi kilka propozycji oraz zapoznała z aktualnymi promocjami. Uważam ze poziom jej wiedzy o ofercie firmy był bardzo zadowalający. Rozmowa przebiegła dość sprawnie jednak nie zachęciła mnie na tyle żebym zdecydowała się na wykupienie pakietu w PZU. Skoro obsługa ani cena mnie nie przyciągnęła, poszukam tańszego pakietu u konkurencji.