Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Obserwacja dotyczy wizyty mającej na celu wypowiedzenie umowy AC i OC auta, które zostało sprzedane. Oddział dobrze oznaczony, widoczny z ulicy. Przestrzeń placówki Inspektoratu w umiarkowany sposób zapewnia dyskrecję rozmów. W trakcie około 3minutowego oczekiwania na zwolnienie stanowiska obsługi byłam w stanie usłyszeć rozmowy innych klientów. Stolik dla oczekujących usytuowany nieco za blisko linii biurek. Pomieszczenie czyste, klimatyzowane. Pracownicy (same kobiety) miłe, sprawnie organizujące sprawy klientów. Początkowo obsługiwała mnie w uprzejmy i sympatyczny sposób jedna z Pań na front desku. Po krótkim przedstawieniu sprawy, z którą przychodzę przekierowała mnie do osobnego pomieszczenia, do starczego Inspektora. Czas oczekiwania ok. 10 minut (obsługiwani inni klienci). Tam w dyskretnym, wygodnym pokoju zostałam poinformowana o wszystkich formalnościach. Zapewniono mnie, że poza tą wizytą nie muszę pojawiać się w innym inspektoracie/oddziale PZU oraz, że przekazanie dokumentów nastąpi automatycznie. Pani Inspektor obsługiwała mnie w sposób rzetelny, zapytała czy mam jakieś dodatkowe wątpliwości, pytania. Okazywała zainteresowanie tym, co mówię. Mojej uwagi nie rozpraszały rzeczy osobiste w pokoju. Na koniec zaprosiła ponownie do skorzystania z usług PZU i życzyła udanego zakupu nowego auta (przemknęło to tylko w moich wypowiedziach a ona zwróciła na to uwagę). Ostatecznie od ubiegłego czwartku ponownie jestem klientką tego ubezpieczyciela. Starszy Inspektor z oddziału na Os. Lecha bez wątpienia miała wpływ na moją decyzję.