Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Cel wizyty - wydanie zaświadczenia o przebiegu mojego ubezpieczenia. Po wejściu do placówki zostałam skierowana przez agenta do punktu obsługi klienta. Pracownik obsługiwał w tym czasie klienta mimo to wskazał bym usiadła na miejscu dla oczekujących. Po zakończonej rozmowie z klientem poprosił mnie do swojego biurka przedstawiając się z imienia i nazwiska, zapytał w czym może pomóc, oraz poprosił bym usiadła. Konsultant w trakcie drukowania mojego zaświadczenia bardzo uprzejmie zpytał w jakim celu jest mi potrzebne w/w zaświadczenie po czym zasugerował iż przedstawi mi oferte PZU dot. ubezpiecznia samochodu (OC i AC). Pracownik był bardzo miły, kompetentny, przedstawił ofertę w sposób zrozumiały dopasował do moich potrzeb. pośwęcił dla mnie tyle czsu ile ja potrzebowałam. W trakcie rozmowy pytał czy wszystko jest dla mnie jasne i zrozumiałe. Po zaprezentowaniu oferty otrzymałam moje zaświadczenie, oraz ulotki i regulamin dotyczący ubezpieczenia OC i AC. Po czym zostałam zaproszona do ponownej wizyty.