Opinia użytkownika: Agata_202
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy Punktu Obsługi Klienta w Krośnie. Przede wszystkim zwróciłam uwagę na to, że budynek nie jest zbyt widoczny. Brakuje także odpowiednich oznaczeń ułatwiających petentowi odnalezienie go. W punkcie informacyjnym nie było osoby odpowiedzialnej za prace na tym stanowisku. I tu kolejne utrudnienie - trzeba samemu błądzić po korytarzach aby trafić do odpowiedniego pokoju. Schody są dość strome, co może być przeszkodą zwłaszcza dla starszych osób. Ponadto są pokryte wykładziną, która nie jest zbyt dobrze przymocowana. Stwarza to więc niemałe zagrożenie. Po odnalezieniu odpowiedniego gabinetu okazało się, że osoba kompetentna jest na zwolnieniu lekarskim. Najlepiej więc zgłosić się w określonym przez zastępcę terminie, bądź skorzystać z pomocy drogą telefoniczną. Mimo wszystko udało mi się zaobserwować kilka pozytywnych szczegółów. Personel uprzejmie zwraca się do klienta, a także może poszczycić się nienagannym wyglądem. Wnętrze budynku jest czyste i zadbane.