Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agata_161

Dotycząca firmy: Mix electronics

Treść opinii: Badanie jednej z placówek sklepu Mix Electronics miało miejsce w dniu 31.08.2009 roku, w Łodzi pod adresem: ul. Przybyszewskiego 176/178. Sklep znajduje się w budynku sieci Carrefour. Wizyta trwała ok. 15 minut, między godziną 18:00 a 19:00. Jako, że sklep znajduje się w budynku hipermarketu, jego otoczenie również do niego należy, a więc kontrola czystości skupiała się jedynie na wnętrzu. Witryny z wszelkiego rodzaju elektroniką sprawiają wrażenie czystych i zadbanych. Pracownicy ubrani są w koszule – w przypadku mężczyzn, kobieta natomiast, równie schludnie – w bluzkę koszulową z wyraźnie przypiętą etykietą wskazującą na imię pracownika i jego stanowisko (np. z-ca kierownika). Założeniem badania było odnalezienie określonego produktu oraz dowiedzenie się o dostępność innych jego modeli, cen (jeśli nie są dostępne w sklepie) oraz ewentualnie możliwości zamówienia i wiążących się z tym procedur. Sklep jest przestronny z bardzo szeroko rozstawionymi witrynami, dzięki czemu łatwo można zorientować się w asortymencie. Po chwili zauważyłam interesujący mnie produkt – znajdował się w witrynie za ladą (nie zaś w przestrzeni dostępnej dla każdego klienta). Stanęłam więc naprzeciw wpatrując się usilnie przez chwilę w informacje widniejące na etykiecie. Nie wszystkie informacje były możliwe do odczytania z miejsca, w którym się znajdowałam, co powodowało konieczność maksymalnego zbliżenia się do lady i przychylenia. W międzyczasie gdy stałam przy ladzie, wyraźnie zainteresowana znajdującym się za nią produktem, zauważyłam mężczyzn – pracowników, stojących niedaleko mnie, jednak nie wykazujących chęci dowiedzenia się, czy mogliby udzielić mi informacji na temat interesującego mnie produktu. Po pewnym czasie, uwagę zwróciła na mnie kobieta obsługująca innego klienta. Pomiędzy czynnościami związanymi m.in. z wystawianiem dowodu zakupu temu klientowi, przyjaznym tonem starała się rozpocząć również obsługę mojej osoby. Dało się odczuć zainteresowanie moim problemem, co pozwoliło odciąć myśli od długiego czasu oczekiwania na reakcję pracownika. Zgodnie z moją prośbą, z przyjaznym nastawieniem odszukano dla mnie informacje odnośnie dostępności i cen różnych modeli produktu. Zostałam również niezwłocznie poinformowana o możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem Internetu i strony www sklepu (co eliminowałoby konieczność zamawiania produktu osobiście w sklepie). Ogólna ocena: pozytywna - uzyskałam satysfakcjonujące informacje, jednak niesmak pozostawia czas oczekiwania na reakcję pracownika.