Opinia użytkownika: Magdalena_702
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Ocena wizyty w salonie Mix Electronics nie będzie należeć do pozytywnych. Nie należała ona bowiem do tych, po których pozostaje miłe wrażenie a klient z chęcią powraca do sklepu spodziewając się miłej i pomocnej obsługi. Przede wszystkim podczas wejścia do sklepu nie dano mi żadnego sygnału, iż zostałam zauważona, nie przywitano mnie, ani też nie dano mi możliwości abym ja się przywitała. Sprzedawcy "zakamuflowali" się za ladą sklepu tak, że z ledwością można było ich dostrzec a już na pewno trudno było zwrócić na siebie ich uwagę. Zaraz po wejściu udałam się w kierunku asortymentu, który mnie interesuje, a więc zmywarek kuchennych. Obejrzałam wszystkie dostępne modele, licząc na to że w końcu któryś ze sprzedawców zaoferuje mi pomoc. Niestety minęło kilka minut,a żaden ze sprzedawców nie raczył do mnie podejść, pomimo iż odkąd weszłam do sklepu pojawił się tylko jeden klient. Klientka podeszła do jednego sprzedawcy siedzącego przy ladzie, ja postanowiłam udać się do drugiego również znajdującego się w dalszym ciągu za ladą, w celu uzyskania pomocy. Sprzedawca wyglądał na zmęczonego i nie przejawiał entuzjazmu. Powiedziałam, że nie bardzo znam się na parametrach dobrej zmywarki i chciałabym, aby polecił mi któryś z modeli.Udaliśmy się oboje do części sklepu, w której stały zmywarki i sprzedawca zapytał czy ma być to zmywarka wolnostojąca, czy też pod zabudowę. Odpowiedziałam, że pod zabudowę, co implikowało kolejne pytanie z jego strony " w jakim wymiarze ma być zmywarka". Odpowiedziałam, że obojętne, gdyż nie zdecydowaliśmy się jeszcze z narzeczonym, a zabudowa jest dopiero w fazie projektu. Sprzedawca przytaknął i polecił zmywarkę w większym rozmiarze określonej dobrej marki, ponieważ jak twierdził większa pomieści większą ilość naczyń, poza tym w przeciwieństwie do innych zmywarek można nie wypełniać jej całej naczyniami, by móc ją uruchomić. Sprzedawca nie wykorzystał innych argumentów, by przekonać mnie do zakupu tego sprzętu, pomimo, mimo, iż ja widocznie tego oczekiwałam pytając i odpowiadając sobie sama na niektóre pytania. Należałam do klientów niezdecydowanych, których trzeba "zagadać", jednak sprzedawca nie wykorzystał tego potencjału. Było mu wyraźnie obojętne, czy dokonam zakupu, czy nie. Zapytałam go jeszcze o okres gwarancji i dostawę do domu. Odpowiedział, że okres gwarancji jest taki sam w przypadku wszystkich zmywarek, czyli 2 lata a dostawa jeżeli jest w odległości 13 km od sklepu, jak w moim przypadku, to jest płatna 50zł. Wydawało się, iż już większej ilości informacji od niego uzyskam, poza tym cała rozmowa była dosyć męcząca i nie miałam już ochoty jej kontynuować. Nie lubię kiedy sprzedawca daje mi odczuć, że obsługuje mnie bo musi i że zawracam mu głowę. Podziękowałam za pomoc mówiąc "że w takim razie jeszcze się zastanowię" Sprzedawca odszedł w milczeniu. Wygląd sklepu nie budził żadnych zastrzeżeń, było w nim czysto i wyglądał bardzo profesjonalnie. sprzedawca który mnie obsługiwał również wyglądał bez zarzutu. Reasumując: nie uzyskałam wyczerpujących informacji na temat sprzętu, nie byłam również w żaden sposób przekonywana do jego zakupu. Wyszłam ze sklepu z uczuciem niedosytu. Poziom obsługi w zasadzie był neutralny, widać było, iż w sklepie tym nie obowiązują standardy obsługi klienta. Na pewno nie odwiedzę tego sklepu ponownie i radziłabym sprzedawcom tego sklepu, aby choć trochę bardziej optymistycznie podchodzili do swojej pracy. Każdy może mieć zły dzień, ja tez byłam sprzedawcą i to rozumiem, jednak jakaś konwencja powinna być zachowana i sprzedawca powinien być miły, w miarę uśmiechnięty i służący pomocą.