Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Do placówki PZU S.A. weszłam w celu opłaceni składki ubezpieczenia na życie. W placówce w kolejce czekały dwie osoby. Czas oczekiwania w kolejce wynósł ok 7 min. Żadna z osób obsługujących nie podeszła do osób czekających i nie zapytała o cel wizyty. Po podejściu do kasy osoba obsługująca wzięła ode mnie druk wpłaty i dokonał transakcji. Nie zadała żadnych dodatkowych pytań. Nie zapytała czy jeszcze może mi w czymś pomóc, nie zaoferowała również dodatkowych produktów. Osoba obsługująca posiadała identyfikator z imieniem i nazwiskiem w widocznym miejscu. Również w widocznym miejscu dla kienta znajdowały się wizytówki. Podczas wizyty nie dzwonił telefon. Osoby z pozostałej obługi były zajęte pracą. W placówce oraz przed budynkiem było czysto. Wizyta przebiegła szybko. Osoba obsługująca była miła aczkolwiek nie zainteresowana moimi potrzebami.