Opinia użytkownika: SAKURA
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Udałam się do oddziału PZU celem dokonania wpłaty OC za samochód.Sala obsługi klienta była dość duża.Znajdowało się 5 stanowisk do obsługi osób.Pomieszczenie było pomalowane w kolorach charakterystycznych dla PZU, czyli niebieskim i białym.Agenci ubezpieczeniowi mieli identyfikatory z imieniem i nazwiskiem oraz zajmowanym stanowiskiem.Wcześniej 1.5 tygodnia przysłano do mnie list z wyszczególnioną kwotą pieniędzy, którą mam zapłacić. Agenci udzielili mi szczegółowych informacji, które ubezpieczenia są dobrowolne i nie muszę za nie płacić. Nie było kolejki i obsługa była bardzo sprawna. Cena OC, też nie była wygórowana w porównaniu z innymi firmami ubezpieczeniowymi. Minusem było tylko to , że w liście ,który mi przysłano była podana kwota OC razem z NW , które nie było obowiązkowe.To może dezorientować klienta , jeśli dobrze się nie wczyta.