Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Dzisiaj wieczorem zadzwoniłem na infolinię PZU w celu pogłębienia wiedzy na temat produktów emerytalnych dostępnych w PZU, a konkretnie "IKE" - indywidualne konta emerytalne. Tuż po dodzwonieniu się na infolinię bardzo szybko udało mi się znaleźć drogę do połączenia bezpośrednio z konsultantem (nie zawsze to jest regułą), więc już na wstępie plus dla PZU. Odczułem, że konsultantowi, z którym miałem przyjemność rozmawiać bardzo zależało na jak najlepszym przekazaniu wiedzy, dotyczącej owych indywidualnych kont emerytalnych. Każde moje pytanie spotkało się z szybką i bardzo rzetelną odpowiedzą ze strony konsultanta. Rozmowa była bardzo miła i konkretna. Na wszystkie zadane pytania uzyskałem wyczerpującą odpowiedź. Dwukrotnie konsultant nie był do końca pewny swojej wiedzy, ale w sposób bardzo profesjonalny szybko skonsultował się z kimś ze swojego otoczenia i udzielił mi odpowiedzi. Wrażenia z odbytej rozmowy są jak najbardziej pozytywne. Jedyne, czego chyba zabrakło w tej rozmowie to wrażenie, że to ja musiałem wyciągać informacje na pewne tematy. Może było zbyt mało inicjatywy ze strony konsultanta, co jednak nie zmienia faktu, że moja ocena całości jest bardzo pozytywna, a wręcz naprawdę jestem zbudowany wiedzą i profesjonalizmem konsultanta oraz kulturą obsługi klienta w porównaniu z moimi wcześniejszymi doświadczeniami tego typu.