Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Przyszłam do placówki, aby dowiedzieć się, jakie są koszty ubezpieczenia samochodu, na jakich zasadach to ubezpieczenie funkcjonuje, kiedy i jak mogę się zwrócić o odszkodowanie itp. Po wejściu do placówki zaczekałam chwilkę w kolejce i po ok. minucie, bezpośrednio po wyjściu poprzedniego klienta, Pani zaprosiła mnie do biurka, zapytała w czym może mi pomóc i kiedy dowiedziała się, że jest to mój pierwszy samochód i nie mam pojęcia, jak to wszystko wygląda, przeszła do szczegółowego tłumaczenia zasad ubezpieczeń OC, AC i NW. Następnie wypełniła formularz i obliczyła składkę mojego ubezpieczenia, mówiąc po kolei dzięki czemu mam zniżkę, dlaczego nie mam zwyżki itp. Podała mi kwotę końcową ubezpieczenia i nadal cierpliwie odpowiadała na wszystkie moje pytania, niektóre wychodzące poza jej zakres obowiązków, np. jak wygląda rejestracja samochodu, w którym punkcie ją najlepiej zrobić, jak kupić pakiet OC i AC, kiedy samochód jest w innym mieście. Mimo rosnącej kolejki Pani była miła, nie ponaglała mnie, nie niecierpliwiła się i błyskawicznie odpowiadała na moje drobiazgowe pytania. Za to przyznaję 5 punktów. Poza tym placówka wyglądała czysto i schludnie, wszędzie było mnóstwo ulotek dotyczących różnych ubezpieczeń, pomieszczenie było dość małe, ale z wystarczającą ilością miejsc siedzących dla klientów oczekujących w kolejce. Zostałam bardzo miło i fachowo obsłużona.