Opinia użytkownika: niki
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W kwietniu mój pięcioletni syn złamał rękę, a ponieważ uczęszczał do przedszkola, w który był ubezpieczony od NW właśnie w PZU Życie S.A. postanowiłam starać się o odszkodownie. Mój pierwszy kontakt z PZU, był kontaktem telefonicznym, w celu uzyskania informacji dotyczących postępowania w sprawie odszkodowania i zwrotu kosztów leczenia. Pani bardzo uprzejmie poinformowała mnie jakie kroki powinnam podjąć oraz jaką przygotować dokumentację. Po zakończeniu leczenia i zebraniu dokumentacji medycznej konieczne było skontaktowanie się z infolinią w celu zgłoszenia szkody, uzyskania dalszych wskazówek i otrzymaniu numeru sprawy, z którym należało udać się do najbliższego oddziału PZU. Pani obsługująca infolinie była bardzo życzliwa i kompetentna. Uprzejmie i rzeczowo odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Właściwa wizyta w oddziale PZU miała miejsce 3 lipca br., przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Pani, która mnie przyjmowała była uprzejma i uśmiechnięta. Po dopełnieniu wszelkich formalnośći i uzupełnieniu danych poinformowała mnie, że pieniądze za odszkodowanie wpłyną na moje konto w ciagu miesiąca. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu należność otrzymałam już w poniedziałek, 6 lipca. Jestem bardzo zadowolona ze sposobu i ekspresowego tempa załatwienia sprawy. Od momentu zgłoszenia szkody na infolinię do wpłynięcia kwoty odszkodowania na moje konto minęły 3 dni robocze. Brawo dla PZU Życie S.A.!!!