Opinia użytkownika: Karolina_258
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wchodząc do budynku można napotkać pierwsze trudności. Brak podjazdu dla niepełnosprawnych. Będąc w środku niewiadomo, w którą stronę się udać. Źle oznakowane stanowiska. Zanim trafiłam do odpowiedniej osoby musiałam zapytać trzy inne, oczywiście tłumacząc każdej z osobna moją sprawę. Obsługujący mnie konsultant nie wykazywał entuzjazmu. Brak uśmiechu i serdeczności na twarzy. Zapytałam o rodzaje zabezpieczeń w samochodzie i jak to się ma do ubezpieczenia. Niestety Pan nie był zorientowany. Nie uzyskałam odpowiedzi. Konsultant tłumacząc jak będzie wyglądało ubezpieczenia odchodził od stanowiska pracy, odwracał głowę, co w efekcie powodowało, iż nie było słychać wypowiadanych słów. Ogólnie mowa monotonna. Pan mieszał ubezpieczenie OC z AC, brak było sensu i płynności. Mówił wolno, niedynamicznie. Zaletą jednak była szybka obsługa. Umowa została podpisana dość szybko. Cała administracja zajęła około 20 minut. Przy innych stanowiskach również byli klienci. Nie zauważyłam, aby którykolwiek z nich wyszedł niezadowolony. Na biurkach nie było kurzu. Pomieszczenie czyste i schludne.