Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ilona_47

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Dnia 6 czerwca 2009 roku w oddziale PZU Życie SA przy ulicy Żelaznej 9 w Białymstoku przeprowadziłam obserwację działania wyżej wspomnianej placówki. Pierwszym rozpatrywanym aspektem jest wiedza i kompetencje personelu. Uważam je za wystarczające na poszczególnych stanowiskach. Osoby obsługujące kasy przeprowadzały sprawnie obsługę kolejnych osób, zaś osoby odpowiedzialne za doradztwo stwarzały miłą atmosferę. Osoba na stanowisku pracownika ochrony prócz pełnienia swoich obowiązków zapewniała również pomoc osobom starszym oraz rozeznanie nowo przybyłych w obrębie obiektu. Aparycja personelu była schludna. Stroje były eleganckie oraz spełniały wszelkie wymogi estetyczne. Jednakże stroje powinny zostać bardziej ujednolicone by ułatwić odróżnienie obsługi od klientów. Pomieszczenie oddziału urządzone zostało w sposób praktyczny. Kasy położone naprzeciwko drzwi zapewniają łatwy dostęp. Zlokalizowane są w taki sposób by zapewnić maksimum prywatności osobie obecnej przy okienku.Umieszczone przy ścianach krzesła zapewniają możliwość odpoczynku osobom starszym bądź matkom z dziećmi. Biurka gdzie klienci mogą zasięgnąć między innymi informacji na temat oferty umożliwiają wygodną konwersację z pracownikami. Lokal należałoby jednak odświeżyć. Najgorsza jest organizacja osób obsługiwanych przy kasach. Punkt obsługuje bardzo dużo osób posiadając jedynie dwie kasy. Konsekwencją tego osoby chcące uiścić opłaty muszą czekać niezwykle długo by zostać obsłużonymi. Tym samym małych rozmiarów lokal jest niewystarczający by pomieścić tak duże ilości osób. To powoduje, iż interesanci muszą nieraz stać w kolejkach nawet przed budynkiem co jest niewygodne oraz niestosowne jeśli chce się zachować dobry wizerunek. Powyższa ocena ukazuje, że otworzony dosyć niedawno bo około paru lat temu punkt PZU Życie SA jest licznie odwiedzany przez interesantów, ponieważ zapewnia miłą atmosferę i jest położony w dobrej lokalizacji blisko centrum miasta. Świadczy to jednoznacznie, że należy nałożyć nacisk na to by dostosować placówkę do obsługi tak dużej ilości interesantów.