Opinia użytkownika: Przemysław_122
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Obserwacja została przeprowadzona telefonicznie w około godziny 13.00 dnia 31.08.2009 roku. Grupa PZU obsługuje serwis telefoniczny, którego celem jest wyjaśnienie problematycznych pytań klientów bądź też potencjalnych nabywców. Po wybraniu tonowym kilu numerów dodzwoniłem się do właściwego operatora. Rozmowę rozpoczęło powitanie mnie oraz przedstawienie się konsultanta. Na początek konwersacji zadałem ogólne pytanie o ofertę ubezpieczeniową „Pogodna Jesień”. Następnie zadałem serię pytań bardziej szczegółowych dotyczących między innymi tego co gwarantuje ubezpieczenie, czy można wypłacić wcześniej odkładane środki, jaka będzie wysokość składki. Na wszystkie pytanie uzyskałem odpowiedz, mianowicie dowiedziałem się, iż podstawowa korzyścią jest to, że ubezpieczony otrzymuje pełną wartość zgromadzonych środków powiększoną o wypracowane w PZU zyski. Ponadto ze zgromadzonych środków można korzystać i wypłacać je( w wartości nie przekraczającej 10% rachunku- bez opłat likwidacyjnych). Minimalną wartością składki jest 250zł. Regularne jest opłacanie nie jest rygorystycznie wymagane i jest uwarunkowane sytuacja finansową klienta- może być ono w określonych okresach zawieszane bądź też zwiększane. Nie zostałem jednak zapewniony o możliwości spotkania z agentem chociaż wykazywałem chęci skorzystanie z oferty PZU. Rozmowie towarzyszyło pożegnanie.