Opinia użytkownika: Dorota_291
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Z uwagi na chęć zakończenia współpracy z PZU z zakresu ubezpieczenia OC odwiedziłam Oddział Okręgowy by złożyć oświadczenie o chęci rezygnacji. Po wejściu do budynku przywitał mnie pracownik pełniący role Informacji, kierujący ruchem petentów w oddziale. Mężczyzna ubrany był w elegancką wizytową koszulę , marynarkę i spodnie. Zapytał o cel wizyty- skierował „okienko” do którego powinnam się zgłosić w celu załatwienia swojej sprawy tj. złożenia rezygnacji. Wskazał automat do otrzymania numerka. Wydrukowałam sobie numerek. Przeszłam do kolejnej sali- gdzie Konsultanci przyjmowali interesantów. Odnalazłam właściwe dla swojej sprawy „okienko”- dokładniej stanowisko z oznaczoną tabliczką. Tabliczki poieszone były nad poszczególnymi biurkami- całkiem czytelne. Usiadłam na sofie czekając aż na wyświetlaczu pojawi się mój numerek- lub usłyszę wywołanie przez głośnik z prośbą o podejście do pracownika Oddziału. W Sali obsługi znajdowały się sofy i niskie stoliki, a także krzesełka. W gablotach reklamowych dostępne były ulotki o wybranych usługach. Czekałam około 10 minut. Zostałam w końcu wywołana. Usiadłam przed konsultantem informując o konieczności rezygnacji z OC na rzecz innego tańszego ubezpieczyciela. Konsultant przedstawił mi jeszcze raz ofertę, informując o korzyści wynikającej z kontynuacji ubezpieczenia i poinformował żebym napisała pisemna rezygnację- jeśli mimo wszytko nie mam życzenia kontynuować współpracy. Zaprosił do ponownego rozważenia oferty. Oferta nie wydała się być atrakcyjną . Napisałam oświadczenie w 2 egzemplarzach. Otrzymałam potwierdzenie dostarczenia dokumentu. Konsultant zweryfikował moje dane- sprawdził czy jestem osobą upoważnioną, czy nie przekroczyłam terminu możliwości składania rezygnacji- bowiem najpóźniej można to zrobić na dzień przed jej wygaśnięciem- w przeciwnym razie jest wznawiana automatycznie. Uznaję wizytę posprzedażowa za przeprowadzoną sprawnie, z informacją o kolejnych krokach postępowania. Nie otrzymałam wizytówki od konsultanta ani zaproszenia do innej oferty poza dedykowaną ofertą OC.