Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: W czasie promocji w sieci MadiaExpert nabyłem urządzenie wielofunkcyjne firmy HP.Po kilku miesiącach użytkowania urządzenie przestało działać .Udałem się do placówki w Tarnowskich Górach gdzie urządzenie zakupiłem w celu wniesienia reklamacji.Najpierw musiałem około 20-stu minut czekać na serwisanta sklepowego,następnie zaczęły się utarczki słowne z serwisantem.Pracownik serwisu żądał ode mnie karty gwarancyjnej jako niezbędnej do przyjęcia reklamacji.Ja natomiast odmówiłem dostarczając do sprzedawcy własne pismo o przyjęcie mojej reklamacji nie z tytułu gwarancji a z tytułu Ustawy z dnia 27/07/2002 o nie zgodności towaru z umową.Zauważyłem że przedstawiciel sprzedawcy nie znał nawet owej Ustawy,i pisma mego nie chciał w ogóle przyjąć.Po poproszeniu kierownika placówki urządzenie zostało przyjęte ,lecz serwisant próbował w dalszym ciągu wymóc na mnie skorzystanie z gwarancji.Byłem przez serwisanta zastraszany poniesieniem kosztów oględzin urządzenia przez eksperta.Jednak mój upór i powoływanie się ma przepisy prawa wymogły przyjęcie reklamacji na moich zasadach.Jednak serwisant w dalszym ciągu poprzez dzwonienie do mnie nie poprzestawał na zmianę reklamacji.Po 10- iciu dniach otrzymałem telefon o wymianie wadliwego towaru na nowy.Reasumując serwisant próbuje klientów zgłaszających reklamacje zmuszać wręcz, nawet poprzez zastraszanie do zaakceptowania gwarancji producenta ,korzystnej dla sprzedawcy.Nie każdy klient ma rozeznanie w prawie konsumenckim i ponosi konsekwencje posiadania wymarzonego sprzętu ,który to sprzęt może nie spełniać jego oczekiwań.