Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Podczas wizyty w PZU S.A. Inspektorat w Białej Podlaskiej zauważyłem zarówno elementy pracy pozytywne jak i negatywnie. Najważniejszymi pozytywnymi cechami tej jednostki jest wiedza pracowników. Każdy z pracowników obsługi klienta potrafił mi udzielić wyczerpującej informacji na zadane pytanie. Natomiast uprzejmość pozostawia wiele do życzenia, klient traktowany jest jak zbędny balast. Poza tym do 2 z 5 osób obsługi stały kolejki, co najmniej 4 osobowe, pozostali pracownicy udzielali informacji, ale nie obsługiwali klientów twierdząc, że to nie ich dział. Co dotyczy tak zwanego Zespołu Sprzedaży, to nikt z nich nie miał ochoty udzielać jakichkolwiek informacji, odsyłając do Działu Obsługi Klienta. Zewnętrzny wygląd budynku pozostawia wiele do życzenia, obskurna i sypiąca się elewacja, brak podjazdu dla inwalidów, oraz nieustannie zapchany parking odstraszają. Wewnątrz jest niewiele lepiej, brudne ściany, stare i nieaktualne plakaty napawają odrazą. Kolejnym elementem jest brak dostępu do łazienek dla klientów, co jest już niemal iście przedhistoryczną praktyką. Reasumując obsługa przebiega powolnie i w kiepskich warunkach, ale wiedza pracowników sprawia, że jest ona skuteczna.