Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Swoją obserwację rozpocząłem ok. godziny 9.20. Niestety nie miałem możliwości zaparkowania na parkingu dla klientów - był on przepełniony. W lokalu klientów obsługiwano tylko przy jednym stanowisku. Ustawiłem się w kolejce - przede mną były dwie osoby. Na swoją kolej musiałem czekać aż 40 minut, w międzyczasie doszły kolejne trzy osoby do kolejki. Czas ten przeznaczyłem na ocenę lokalu - był czysty, zadbany, niemalże sterylny, żadnego bałaganu,śmieci, brudu - Ocena pozytywna. Obsłużony zostałem przez pracownicę w wieku ok. 40 lat, krótkie, ciemne włosy, okulary, ok. 1,7m wzrostu, przeciętna budowa ciała, imię i nazwisko znajdowało się na drzwiach do stanowiska, niestety nie zapamiętałem ich. Pracownica przestrzegała zasad kultury (zostałem przywitany oraz pożegnany w kulturalny sposób, na koniec zostałem zaproszony do ponownego odwiedzenia lokalu). Nie mam żadnych zastrzeżeń co do zachowania, kompetencji, wiedzy oraz wyglądu obsługującej mnie osoby. Bez żadnych komplikacji wydano mi zaświadczenie o zniżkach OC, pracownica zaproponowała mi również ubezpieczenie w PZU, jednak było ono wysoce nieatrakcyjne w porównaniu do ofert konkurencji (prawie dwukrotnie wyższy koszt ubezpieczenia). Przy stanowisku spędziłem około 10 minut, co nie jest złym wynikiem, jednak biorąc pod uwagę czas oczekiwania spędziłem w lokalu ponad 50 minut, przez co zmuszony jestem negatywnie ocenić "Organizację i czas obsługi".