Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Ostatnim razem miałam bezpośrednią styczność z agencją ubezpieczeniową PZU , kiedy chciałam nabyć ubezpieczenie na podróż. Zwróciłam się do PZU, ponieważ jest to firma postrzegana jako solidna w świadomości rodziców i dziadków. Zwróciłam się więc bezpośrednio do agencji, co na pewno ułatwia pracę tamtejszym handlowcom. Placówka w Bytomiu była pełna ludzi. Siadłam więc na krześle oczekując na wolne okienko. W międzyczasie oglądałam prospekty. W moim odczuciu nie były zbyt klarownie napisane. Wygląd personelu nie był biznesowy. Wnętrze było ciemne. W zasadzie głównie z 1 głównego powodu moja ocena plasuje się na osi kontinuum na -1. Mianowicie udzielono mi informacji, iż ubezpieczenie podróżne MUSI być zakupione za wysoką kwotę 150-200 zł, bo inaczej nic prawie ono nie da. Po szybkich obliczeniach otrzymałam do podpisu kartę ubezpieczeniową. W zasadzie można powiedzieć, iż Osoba Obsługująca była skutecznym handlowcem. Natomiast ja bardziej po fakcie czułam się zmanipulowana. Z powodu braku wiedzy o kwocie ubezpieczeń podróżnych, wydałam 100 zł więcej niż planowałam. Zostałam wprowadzona w błąd przez Sprzedawcę i myślę, że była to po prostu taktyka handlowa. Opłaciło się - firma zyskała. Ale chwilowo. Poczucie bycia zmanipulowanym już mnie nie zaprowadzą w progi PZU.