Opinia użytkownika: Bartosz_31
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Obserwacja odnośnie PZU dotyczy całości kontaktu z tą firmą. Zaczęło się od strony internetowej i jej wyszukania w google. Po wpisaniu "PZU" odnośnik do faktycznej strony firmy był pierwszy, czyli widać że strona jest dobrze wypromowana. Na stronie u jej dołu znalazłem odnośnik "Obsługa klienta" i tam znalazłem odnośnik do infolinii czynnej 24h na dobę. Połączenie odbyło się bez problem, czas oczekiwania na doradcę nie był długi. Jako, że dzwoniłem dopiero jako przyszły klient dopytywano się mnie w czym mogą pomóc, na jaki temat chcę uzyskać informację. Rozmowa była rzeczowa i w bardzo miłej atmosferze. Brakowało mi tylko oferowania innych dodatkowych usług jak np OFE oprócz ściśle tego o co się pytałem. Całokształt kontaktu oceniam pozytywnie - dotyczy to strony internetowej oraz kontaktu telefonicznego. Jestem ciekaw czy również tak dobrze wypada obsługa w oddziałach.