Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Mix electronics

Treść opinii: Do w/w placówki udałem się w celu otrzymania odpowiedzi na krótkie pytanie: Gdzie można dokupić zniszczone części z tworzywa do najnowszego modelu maszynki do mięsa jednego z wiodących polskich producentów AGD. Na samym początku, zaraz po wejściu rozejrzałem się po sklepie, przechadzając się i oglądając towar (była to również okazja do tego aby zorientować się w wyborze asortymentu oraz cenach), żaden z dwóch obecnych w tym czasie pracowników obsługujących jedną klientkę nie zainteresował się mną. W sklepie panował ład i porządek, czysto, jasno i bardzo przestronnie. Jeśli chodzi o wybór asortymentu postawił bym na szerszą gamę produktów dostępną w bardziej zróżnicowanych cenach, podam tu za przykład choćby odkurzacze prawie wyłącznie trzech znanych i drogich marek w cenie minimalnej zaczynającej się od 200PLN. Oprócz mnie podczas całej wizyty w sklepie była jedna klientka którą zajmowali się obydwaj pracownicy. Zaangażowani oni byli w pomoc pani dotyczącą źle działającego odtwarzacza mp3. Po rozejrzeniu się, co trwało około pięciu minut, podszedłem do sklepowej lady i stanąłem w oczekiwaniu na obsługę w odległości około 8 metrów od klientki i pracowników, z których jeden siedział na krześle przed monitorem i obsługiwał klientkę, podłączał odtwarzacz mp3 do komputera próbując rozwiązać problem, drugi wydawać by się mogło, że asystuje mu w całym przedsięwzięciu stojąc za nim. Na oczekiwaniu spędziłem około czterech minut, po czym zostałem "dostrzeżony" przez jednego z nich. Ekspedient nie podszedł do mnie, lecz z daleka zapytał "słucham", licząc że do niego podejdę, widząc jednak, że nie zamierzam tego robić podszedł do mnie. Po zadaniu pytania otrzymałem od ręki bez zaglądania w listę serwisantów wyczerpującą i satysfakcjonującą mnie odpowiedź, na temat adresu najbliższego serwisu interesującej mnie marki produktów AGD, w którym mogę dokonać zakupu uszkodzonych części maszynki do mięsa. Odpowiedź na nurtujące mnie pytanie zajęła w sumie 5 minut, uważam że to stanowczo za długo w sytuacji gdy w sklepie na jednego klienta przypada jeden pracownik obsługi.