Opinia użytkownika: Joanna_582
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Przeprowadzone przeze mnie badanie miało miejsce 27. 08 2009 r ok. godz. 13.00. Zadzwoniłam na infolinię PZU w celu uzyskania informacji na temat ubezpieczenia mieszkania. Obsługująca mnie pani zadała kilka pytań dotyczących własności mieszkania, usytuowania i kwoty, na jaką chcę mieszkanie ubezpieczyć. Bardzo szybko wyliczyła składkę, która wydała mi się dość atrakcyjna. Na tym nasza rozmowa zapewne by się zakończyła (pani nie próbowała rozwinąć rozmowy), jednakże postanowiłam być bardziej dociekliwa. Po kilku moich pytaniach okazało się, że zakres ubezpieczenia jest niewielki, a składka na ubezpieczenie mieszkania w zakresie, jaki mnie interesował jest trzykrotnie wyższa od początkowej. Podsumowanie. Plusy: pani była bardzo uprzejma i chętnie odpowiadała na wszystkie moje pytania, szybko wyliczała kolejne wersje składki. Minusy: uważam, że powinnam zostać dokładnie poinformowana o zakresie ubezpieczenia i wszystkich dodatkowo płatnych wariantach. Do tej pory nie mam pewności, czy Towarzystwo nie oferuje jakiejś dodatkowej formy ubezpieczenia, której nie wybrałam, bo o niej po prostu nie wiem.