Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Obserwacja z odwiedzin w restauracji KFC Dąbrowa Górnicza. Moja wysoka ocena została dokonana na podstawie obserwacji z wizyty własnej. Po przybyciu i ustawieniu się w kolejce mój czas oczekiwania był dosyć krótki - około 1 minuty. Były otwarte 3 stanowiska kasowe a obsługa sprawnie przeprowadzała transakcje. Obsługiwał mnie Pan X (imię i nazwisko zachowam dla siebie) Zostałem powitany i zaproponowano mi pomoc. Wybrałem zestaw z oferty - sprzedawca zapytał czy będzie to zamówienie na miejscu czy na wynos - sprzedawca sprawdził na zapleczu czas oczekiwania na wybrany produkt. Podsumował całe zamówienie , podał kwotę do zapłaty po czym poinformowała mnie o tym, iz on teraz zajmie się realizacją zamówienia. Trwało to około 30 sekund po czym wrócił - przyjął gotówkę oraz zapytał o to czy zbieram punktu Premium. Tak podałem mu kartę, zaproponował mi nawet nowy katalog nagród z programu. Zostałem miło pożegnany oraz zaproszony do ponownej wizyty. Jedyną negatywna obserwacją był brak dostępnego w tym momencie asortymentu (rodzaju kurczaka) - i długi 15 minutowy czas oczekiwania - co odbieram jako złą organizację pracy zaplecza.