Opinia użytkownika: Monika_105
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Ocena dotyczy infolinii PZU 0801-102-102. Dzwoniąc na infolinię, chciałam poznać ofertę PZU w zakresie ubezpieczeń majątkowych, a dokładnie ubezpieczenia mieszkania. Informacje o wybieraniu tonowym poszczególnych połączeń są jasne i łatwo przełączyłam się do doradcy. Okres oczekiwania na zgłoszenie konsultanta wynosił ok. 10-15 sekund. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Udzielił wszelkich informacji na moje pytania. Poinformował jaki zakres ma ubezpieczenie, co obejmuje oraz podał dodatkowe korzyści z korzystania z pakietu. Dodatkowo wyliczył kwotę roczną jaką musiałabym zapłacić. Zaproponował również umówienie spotkania z doradcą klienta w mojej miejscowości. Gdy powiedziałam, że muszę to jeszcze przemyśleć, odpowiedział, że w razie pytań mogę w każdej chwili skontaktować się ponownie pod tym samym numerem telefonu. Następnie zapytał o możliwość przeprowadzenia małej ankiety, która pomoże poprawić jakości obsługi.