Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wizyta w oddziale PZU, w celu wykupu ubezpieczenia samochodu Wrażenia ogólne Placówka PZU mieści się w bocznej uliczce, prowadzącej do rynku, tak więc jest umieszczona w centrum miasta, co w mojej ocenie jest atutem, częstym problemem jest jednak znalezienie wolnego miejsca parkingowego, w bezpośredniej bliskości placówki. Otoczenie wokół oddziału jest czyste i zadbane. Wewnątrz znajduje się umiarkowanie przestronne pomieszczenie, z dwoma stanowiskami do przyjmowania klientów. Ponadto, w przypadku większej ilości oczekujących, możemy skorzystać z dodatkowych krzesełek i poczekać na swoją kolej. Wystrój wnętrza sprawia pozytywne wrażenie, kolorystyka nawiązuje do ogólnego wizerunku kreowanego przez firmę, całość daje poczucie kontaktu z firmą poważną i długo istniejącą na rynku. W pomieszczeniu, mimo ograniczonych rozmiarów, panowała odpowiednia temperatura. Wrażenia na podstawie obsługi klienta W momencie wejścia do oddziału, oba stanowiska były zajęte. Czas oczekiwania na obsługę, w moim przypadku, wyniósł około 10 minut. Po podejściu do stanowiska, doradca okazał postawę życzliwą i otwartą na potrzeby klienta. Jego zachowanie było uprzejme i jednocześnie nienatarczywe. Szybko udało się dobrać odpowiedni pakiet ubezpieczenia. Ubiór konsultanta współgrał z wizerunkiem profesjonalizmu, tworzonym przez firmę. Dodatkowo można było zauważyć, że doradca ubezpieczeniowy jest biegły w tematyce, którą się zajmuje, co dodatkowo wzmocniło pozytywne wrażenie. Po skończonej wizycie, wyszedłem z oddziału usatysfakcjonowany produktem i obsługą.