Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W piątkowe przedpołudnie pojechałam do III inspektoratu ZUS warszawie przy ulicy Kochanowskiego 45 A. Na rogu z ulicą Zgrupowania Żmija ustawiony jest duży panel reklamowy tejże firmy z informacją że placówka jest 100 m za zakrętem. Wejście do budynku jest przez oszklone ręcznie otwierane drzwi .Na zewnętrznej szybie są podane dni i godziny otwarcia tej placówki. Po prawej stronie są trzy stanowiska obsługi, jedno nie obsadzone pracownikiem, a przy dwóch siedzą obsługiwani klienci. Po za tym placówka jest pusta. Po chwili jeden z klientów odchodzi od biurka i przychodzi moja kolej. Zwracam się z pytaniem odnośnie oferty dotyczącej ubezpieczenia mieszkania. Pan pobieżnie mnie informuje o wartości ubezpieczenia i uwarunkowanej tym wysokości składki, płatnej na rok. Wspomina także że ubezpieczenie chroni mieszkanie przed zdarzeniami losowymi(pożar zalanie włamanie) oraz znajdujące się w tym mieszkaniu meble odzież etc. Zostaję także poinformowana że składka ulega 20% obniżeniu w przypadku gdy drzwi wejściowe są antywłamaniowe. Udaje mi się także dowiedzieć że standardowa umowa ubezpieczeniowa jest zawiera na rok, przy jej podpisaniu nie są wymagane zdane dokumenty i staje się prawomocna od dnia jej podpisana. To czego mi zabrakło w tej konsultacji to brak, nawet w ogólnym zarysie, informacji jak przebiega procedura wypłaty odszkodowania oraz uwypuklenia i podkreślenia walorów oferty PZU. Pracownik był kulturalny i miły ale nie zmienia to faktu że nie wykazywał zaangażowania dążącego do zainteresowania mnie ofertą tego ubezpieczyciela. Nie wspomniał nic o Pakiecie Dom który daje wiele innych korzyści, niż tylko same ubezpieczenie mieszkania, nie dostałam żadnych materiałów z którymi mogła bym zapoznać się w domu .Na pytanie gdzie mogę zadzwonić w przypadku gdyby miała jakieś pytania o których zapomniałam Pan dał mi kartę z małego notesu na której napisał wcześniej ,,wzór,, obliczania składki nie potrafił jednak stwierdzić i odpowiedzieć czy pod numer 801 102 102 mogę zadzwonić z telefonu komórkowego i dopiero koleżanka z sąsiedniego stawiska podała mu jakiś dokument na którym był napisany numer stacjonarny 0 225665555 który mi to umożliwiał. Tylko dzięki późniejszej analizie oferty PZU na stronie internetowej wiem że jest to oferta warta rozważenia. Sama firma z uwagi na wieloletnią obecność na rynku też jest wiarygodna. Niestety gdy pracownik oddziału nie potrafi (bądź nie widzi takiej potrzeby?) w odpowiedni sposób przedstawić wszystkich walorów danego pakietu uwypuklając jego mocne strony, podając wszystkie szczegóły w sposób spójny i klarowny to niestety skutecznie może zniechęcić potencjalnego klienta i skierować go do konkurencji na rynku ubezpieczeń. Tak czy owak- warto porównać kilka ofert dostępnych na rynku, a z doświadczenia i z dzisiejszego i przeszłego wiem że lepiej kontaktować się bezpośrednio z agentem niż odwiedzić placówkę ponieważ w tym pierwszym przypadku zawsze oferta przedstawiana była wszechstronnie, dokładnie z otwarciem na moje oczekiwania wyrażane poprzez zadawane pytania. Pracownik placówki zaś był praktycznie bierny i nie ukierunkowany na zachęcenie mnie do skorzystania z oferty PZU.