Opinia użytkownika: JOANNA_717
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja wizyta dotyczyła starania się o odszkodowanie z tytułu usczerbku na zdrowiu. Wchodząc do eleganckiej i czystej placówki widnieje tablica informacyjna, dzięki której Klient nie błądzi. Ja jednak postanowiłam upewnić się w punkcie informacyjnym, gdzie mam się udać w swojej sprawie. Dwie nienagannie ubrane Panie obługiwały w tym czasie Klientów. Usiadłam na fotelach przygotowanych dla Klientów i czytałam tablicę informacyjną.Byłam świadkiem rozmowy pracownika z Klientem - bardzo rzeczowej i pomocnej.Obsługująca Pani o długich blond włosach uśmiechem skierowanym w moją stronę dała znać, żebym z cierpliwością czekała aż mnie obsłuży. Kiedy nadeszła moja kolej Pani uprzejmie pokierowała mnie do pokoju na 1 piętrze sprawdzając dokumenty, które przyniosłam ze sobą- byłam mile zaskoczona.W pokoju , do którego mnie pokierowano przywitała mnie niezwykle miła, młoda Pani, która szczegółowo poinformowała mnie o przebiegu sprawy, wykonała ksera dokumentów, dziękując za ich okazanie i podała przybliżony termin, w którym mogę spodziewać się odpowiedzi. Obsługa była sprawna i szybka, czułam się usatysfakcjonowana, uzyskałam odpowiedź na zadane mi pytania. Opuściłam budynek z uśmiechem na ustach .