Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Dwa lata temu miałam przyjemnośc kupować tam pralkę,zacznę więc od opisu sytuacji.Dział spodobał mi się,gdyż moim zdaniem pralki były świetnie wyeksponowane. Zajmowały całą ścianę,przywieszone na specjalnych półkach aż pod sufit,a nie ustawione w rzędy na podłodze.Takie ustawienie miało wiele zalet,gdyż mogłam przyglądac sie paru modelom na raz,bez konieczności chodzenia w kółko(gdyby np.spodobała mi się pierwsza i ostatnia pralka ustawiona na podłodze)Wybór pralek był duży,co muszę przyznać utrudniło mi wybór.Na szczęście z pomoca pospieszyła obsługa sklepu.Musze pochwalic jej wiedzę na temat tak przeciez szerokiego asortymentu.Miły pan,po zapytaniu o moje wymagania, wskazał mi pare modeli godnych uwagi, zróżnicowanych cenowo i jakościowo.Udzielał mi wyczerpujących informacji, na temat programów i funkcji.Spodobało mi się też,że wskazywał zarówno zalety,jak i wady pralek.Nie negował np.tylko pralek jednej firmy lub tych tańszych(by wymóc na mnie kupno droższej),co pozwala mi wierzyć w jego obiektywizm. Gdy pralka była już wybrana,reszta formalności przebiegła szybko i sprawnie,nie było też kłopotu z transportem,który był niezbędny. Do moich dawnych obserwacji mogę dodac te z mojej niedawnej wizyty w sklepie.Chciałam rozejrzec sie za prezentem( multimedia) i małym agd.Dość długo spacerowałam po sklepie,więc wiele rzeczy wpadło mi w oko.Po pierwsze-układ sklepu.Podoba mi się,gdyż jest to sklep samoobsługowy,klient nie jest skazany na wolę sprzedawcy i może w każdej chwili wyjśc bez robienia zakupów specjalną osobną bramką,bez potrzeby stania w kasie za ludzmi z zakupami.Po drugie-personel. Zachowanie personelu wydaje sie byc chaotyczne,nieuporządkowane. Pomimo sporej wiedzy o sprzedawanym towarze,kontakt jest utrudniony.Klient jest albo od wejścia nagabywany gdy tylko na sekundę zatrzyma sie przy jakiejś półce,albo ignorowany gdy chce o cos zapytać.Wydaje mi sie ,że personel powinien iśc raczej w stronę uprzejmej bierności- być do dyspozycji klientów,ale bez nachalności.Pozatym cierpliwość personelu dość duża,testowałam ją zadając wiele szczegółowych pytań.Po trzecie-asortyment dośc duży,możliwośc sprowadzenia towarów,które np.znajdują sie w sklepie w innym miescie,oraz zakupy przez internet.Przez cały rok sklep oferuje liczne promocje,czasem nawet znaczne obniżki,wydaje gazetkę dostarczaną do domów.Trochę denerwuje widok wielu włączonych telewizorów i głośna muzyka,ale da się wytrzymać.Po czwarte-ten konkretny sklep ma dośc dobą lokalizację,przy głównej ulicy miasta.Zajmuje wysoki parter budynku(n piętrze znajdziemy salon meblowy)psiada też dośc duży parking,podjazd dla wózków.Na parkingu,w okresie letnim otwierane jest stoisko z jednośladami(rowery,skutery itd.)Po piąte-sklepy tego typu coraz częściej przyciągają raczej młoda klientelę,warto byłoby zadbać o starsze osoby.Wieksza czcionka, personel służący pomocą i nie powiększający skrępowania techniką(dobór słów,by były zrozumiałe)Gdy staruszka chce zmienic żelazko,nie chce słuchać o promocji mp3 ( nie wie nawet co to jest) Podsumowując.Sklep ma potencjał, jest juz znana marką i po usunięciu małych niedociągnięć i zainwestowaniu w ludzi( może jakies szkolenia) powinno być jeszcze lepiej.